Június 4.-én a mugelloi futammal zártuk a 2011-es év Forza Motorsport Magyar Bajnokságát. Kicsit "nyögve nyelősen" indult a sorozat, de a végére megmaradt egy mag, akikre lehetett számítani. Úgy gondolom, hogy mindenki nevében mondhatom, voltak izgalmak és remek csaták és bár én személy szerint néha felgyújtottam volna a Golfomat, de a végére megbarátkoztam vele. Lássuk az eredményeket....
Forza Motorsport Magyar Bajnokság 2011
Beköszöntött a tavasz, az utak újra hangosak a motorzúgástól! Természetesen a virtuális versenypályákat is illik ilyenkor megtölteni benzingőzzel!A tavalyi évben megrendezésre került Magyar Túra Autó Bajnokság idén is folytatódik tehát, kicsit azonban változtattam a verseny menetén és az autók sem teljes mértékben azonosak a tavalyiakkal.
Igazi klasszikus verseny: BMW M3-asok a Nürburgringen (GP). Német autók német pályán. Úgy gondolom sokak kedvence a bajor gépcsoda, éppen ezért esett a választásom a BMW M3 GTR-re. Felszereljük némi verseny-cuccal és nekiveselkedünk ennek a hosszú távú versenynek. Remélem élvezetes verseny lesz sok csatával és izgalommal. Ahogy tőlem megszokhattátok szimuláció módban futunk vonal nélkül... 30 kört! Remélem a NET kegyes lesz hozzánk... :)
A 3. Nyúl Futamot kifejezetten Silver tagsággal rendelkezőknek találtuk ki. Ők most a free live hétvégét élvezve online is összemérhetik tudásukat.
2011_03_20_Laguna Seca - Subaru 22B
Vasárnapi Köridő futam
Az amerikai autók versenyének ötlete régóta megfogant agyamban, de kivitelezésében, illetve kiírásában olyan „apró” különlegességeket szeretnék, mint például: „saját tuning”, valamint a minimum 5 és fél literes erőforrás. Természetesen a verseny színhelye sem lehet más, mint Amerika. Pontosabban a Road Amerika versenypálya és Sebring!
Sajnos elég sokat kellett várnotok az újabb kihívásra. Nem az ötlettelenség volt az oka (még rengeteg tervem van) hanem az időhiány! Ez a kiírás is elég sebtiben készült, éppen ezért előfordulhatnak pontatlanságok, hiányosságok, amikért előre elnézést kérek (kérem az észrevételeket priviben vagy fórumon). Nos, a versenypálya most a kismotoros autóké! Minek nekünk 3-,6-, 8 ezer köbcenti?! Jöjjenek az 1300, 1500, 1600-as gépcsodák! És szimuláció mód!!! :)
Kemény volt. 15 kör, 31,14 km
teljes szimuláció, és törés.
Véget ért a Nemzetek Autóinak Csapatbajnoksága! Ahogy mondani szokták: egyik szemem sír, a másik üveg... Személyes véleményem: jól éreztem magam! Valamint rengeteg tapasztalatot szereztem a versenyek szervezését illetően. De! Picit csalódott vagyok a többiek kevés lefutott versenye miatt.